vineri, 13 februarie 2009

Prima zi pe blog...

Oameni buni,

De astazi am intrat si eu in randul lumii...tehnologia a pus stapanire pe vietiile noastre -traim intr-o lume virtuala,aici orice este posibil:ne putem schimba identiatea,infatisarea,statutul social,sexul.Internetul este scena, noi suntem actorii.Asa ca si eu m-am hotarat sa imi fac propriul "jurnal"online...deci incepand de astazi 15 februarie 2009 o sa public saptamanl pe blog impresii,amintiri si lucruri din viata mea...care au lasat o pata de culoare.




Cosmin Cernica



Verificaţi ortografia

2 comentarii:

  1. colegul meu cosmin :*:*:*:*
    poopici(km zice profa de romana ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietene, e bine ca te apuci de strans bani pt amaratzii aia. Baga si u niste publicitate google adsense
    si poate ajuti mai mult. asta daca intr-adevar vrei sa ii ajuti. bafta

    RăspundețiȘtergere